Contact Info / Websites

AIM
ifrit05

Recent Movie Reviews


'Arrow to the Knee' 'Arrow to the Knee'

Rated 5 / 5 stars

Hahahah!

One of the best Skyrim flashes ever. The joke does get old though. Best Fus Ro Dah ever hahahaha.


People find this review helpful!

Skyward Sword Parody Skyward Sword Parody

Rated 5 / 5 stars

So True, lmao.

I just beat SS and this flash couldn't get any truer to the game ha ha! Good job, it would be great if you keep going with this but eh, I satisfied :)
10/10.



The Real Legend 4 The Real Legend 4

Rated 5 / 5 stars

AWESOME

Your animation is getting WAY better. I like how the stuff is picking up a little faster now.
The battle with Dark Link was amazing.
Best one yet. :)


Recent Game Reviews


Road of the Dead Road of the Dead

Rated 5 / 5 stars

Just beat it...

...And is IMO the best zombie game out there.
Also love the 2.5D Flash design.


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


DKC2 - Brambles DKC2 - Brambles

Rated 5 / 5 stars

very very heart warming

This is my all time favorite DKC song.
I love it. It melts my heartstrings!!!!
Enjoy your 10/10 5/5, I don't give em out to often.
: )



Tetris A&B _-=R3MiX=-_ Tetris A&B _-=R3MiX=-_

Rated 4.5 / 5 stars

omg nice

Like how well you made the two blend in so well. ITS LIKE TERTIS ON ROIDS!!!
But seriously, good job. Keep it up!


People find this review helpful!

NSMBW (ice) world3 remix NSMBW (ice) world3 remix

Rated 3.5 / 5 stars

hmm good

but it sounds kinda midi-ish... well at least the guitar at the begining.
Good job anyways!